Pretori BV
  • Home
  • Dynamics NAV / 365 BC
    • Dynamics NAV / 365 BC
    • Add-on's & maatwerk
    • Waarom NAV?
  • Nieuws
  • Support
  • Vacatures
    • Vacatures
  • Contact

Support


We streven ernaar vragen of problemen zo snel mogelijk op te lossen. Daarom werken wij met een portal voor o.a. support.

Indien u beschikt over inloggegevens voor de portal, dan kunt u op button 'Inloggen' klikken en een ticket aanmaken.

Via de portal kunt u de status van het betreffende ticket volgen. Het is ook mogelijk om terug te zoeken in reeds opgeloste tickets, waardoor de portal als kennisbron gebruikt kan worden.

Bent u wel klant bij Pretori maar nog niet in het bezit van inloggegevens, neem dan contact met ons op.

Inloggen
Foto

© Pretori B.V. 2022 - Alle rechten voorbehouden
  • Home
  • Dynamics NAV / 365 BC
    • Dynamics NAV / 365 BC
    • Add-on's & maatwerk
    • Waarom NAV?
  • Nieuws
  • Support
  • Vacatures
    • Vacatures
  • Contact